Cronos Servicedesk is verantwoordelijk voor de centrale IT-dienstverlening van de volledige Cronos Groep. Die bouwt bruggen tussen creatievelingen, businessmensen en IT’ers, om zo passende technologische oplossingen te bieden aan een brede waaier ondernemingen. Met 7000 medewerkers en 5000 klanten in de Benelux is Cronos Groep een sterke speler op de markt. De Cronos Servicedesk zorgt ervoor dat alles op IT-vlak van een leien dakje verloopt.
Oplossing onder eigen dak
De schaal van de groep vereist gestandaardiseerde oplossingen om de verschillende sites hoogwaardig en uniform uit te rusten op technologisch vlak. Dat bedrijven binnen de Cronos Groep in eerste instantie onder eigen dak oplossingen zoeken, ligt voor de hand. Daarom vond Cronos Servicedesk in dc2b – zélf onderdeel van Cronos Groep – de geknipte partner om mee in zee te gaan.
Bekabeling, datacenters en stroomvoorziening
dc2b zorgde voor de inrichting en uitrusting van IT-ruimtes in de brede zin van het woord. Van gestructureerde bekabeling en de installatie van serverracks tot algemene stroomvoorziening. Ook de bekabeling van de Cronos-kantoren nam DC2B voor zijn rekening. Over de dienstverlening is Cronos Servicedesk uiterst tevreden: dc2b stelt zich flexibel op en faciliteert snel schakelen.
Op dezelfde golflengte
Binnen je eigen groep te rade gaan heeft vanzelfsprekend voordelen. dc2b is vertrouwd met de bedrijfsfilosofie en het beleid van de Cronos Groep en Cronos Servicedesk. Daardoor hebben projecten slechts minimale follow-up nodig van intake tot oplevering
We genoten van een enorme tijdwinst omdat we op dezelfde golflengte zaten.